Wednesday, June 22, 2011

Pekida 30






























































































71 comments:

  1. nie ka amar makruf nahi mungkar???!! lmbg ntah pa2..
    klau stu payung knapa lmbg len2.. jgn jdy taik bangsa melayu.. Islam bukan utk melayu shj.. tpy utk suma!!! egt tuh..Jangan egt kta pkai bju owg len tlanjang!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam bro..ko islam ke kafir?jgn nilai org kalau diri sendiri pun ko x pandai nilai lagi..t.y

      Delete
    2. islam bagi keturunan or islam bagi nama sahaja

      Delete
    3. Agama islam untuk seluruh manusia.

      Delete
  2. knpe ad logo abjad malaysia..??bodoh btol..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yang kau sakit pesall?! Kau nak pecah ek?! Setann kaU!

      Delete
  3. belajaq masak nasik lg baguih..

    ReplyDelete
  4. diorang nie bangang.. pntng je ade kaler ijau, kuning n merah.. sume dok kate pekida... main taruh je lambang. kalo gitu trafik light tue pekida jgk la eak n merangkap adik beradik korang... bangang pnye fahamam. nk ckp bodo kang marah tp hakikat memang bodoh.. kalo masuk stakat n menunjuk hang hangpa kuat bek xyah masuk...

    ReplyDelete
  5. kalau tak tau menau bab2 ni tapayah hampa semua na kutok2 .. bila tiba masa nya nanti hampa akan paham semua apa itu segala matlamat pekida ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. diam boleh tak !!! pi blajaq kecing duduk dulu budak hingus atas aku ni... pejuangan taik kuching...

      Delete
    2. Faqhrol Rozzie <<< ini dia TAKSUB persatuan !!! WOI !!! SEDARLAH HANG BODOH !!!

      Delete
    3. gengster stakat lepak mamak sambung meja sume baju hitam pstu sembang sampah buat ape la wei.

      Delete
    4. woi anjing pekida. kau dah takde life dah. baik kau g mampos lah. PEKIDA FUCK !

      Delete
  6. pekida skrang nie dah lain..disebabkan budak baru yang taktau apa itu pekida..cuma tau diaorang tu dh hebat..x perlu kita nak agung2 kan pekida nie..yang penting islam tu harus kuat baru la boleh bersatu..jaga dulu diri sendiri& keluarga..betulkan saf kita dulu..nie solat pun x..apa nak jadi nie..sedara Faqhrol Rozzie tau ke apa itu pekida..huraikan???

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam ayahnda bonda...pekida skrang dah len?? awat ad alien ka yg belain tu?? sapa yg agungkan pekida2?? hmpa sndiri yg mengagung2kan pekida... cena taw kata tak solat?? lu sudah semayang ka?? nak taw pekida, kna masuk dlu bwu bleh cita ye ayahnda bonda....

      Delete
    2. atas aku ni budak bodoh... lu lu gua gua ... WOI !!! melancap lagi baik laaaa... !!!

      Delete
    3. lu gua lu gua. bajet gengster. blaja x pandai, pukul org pandai.

      Delete
    4. orang tegur leklok..ini makin dimaki..oh,lupa,,masuk persatuan,msg2 kebal...hahahhahahahaha..mati nanti dlm tanah gak bro...bkn tanya ko msuk persatuan mana..alahai....

      Delete
    5. kalo ayahnda kaki betine kire nk men indon cmne...ade baiah suh jd cmtu ke...tu mamat yang taksub persatuan xyh nk wat ramai ang g blajaq dlu..baru masuk x yh nk wat line paneh...pe yg aku tau dan aku tgk 80% bdk pekida da klaut kire nk katuk org je...bnde sket nk pau..kalo ngan cine indu xleh pasal payung same..kalo dlu melayu xde cmni mesti tlg melayu islam...bek kite pk kn cmne nk stel kes murtad bdk mlyu..yg asyik buncit sblm kawen,kne pakai ngan negro,lari ke lombok..tu yg pntg

      Delete
  7. betul tu ayahnda Bonda..sy pun ahli pekida..tapi sy x faham dgn budak2 skrang..main join je..tapi ape pun x tahu..sebelum baiah dia kena faham betul2..bersihkan diri,fahaman,segala bagai lagi..bila kita sebut amal makruf nahi mungkar..kita kena laksanakan..tapi sekarang diorg dh kelauttttt...suruh faqhrol jawab?mungkin dia tahu

    ReplyDelete
    Replies
    1. faqhrol antara meraka yang kelaut... HAHAHAHA

      Delete
  8. join pas lagi baik

    ReplyDelete
    Replies
    1. PAS pun dah mula mcm ada yg tak kena jee...Pekida(umno) lagi la tak kenaa...yg jadi mangsa rakyat dok tengah2..dunia2. Slamatkan la keturunan aku dari terpesong dlm terang Ya Allah.

      Delete
    2. hahaha..btul2..PAS lgi islamiyah dari pekida

      Delete
    3. pas lah parti agama salah, berperangai bermacam macam berbaiah dengan cina untuk politik,bila kalah merajuk dan jadi gagstar,dalam pekida asal usul untuk orang melayu,berkampongm,tetapi tergoda dengan filasafah kehidupan bukan dakwah,cari duit banyak banyak ,sekarang ada sedikit perubahan masih ada yang kerinduan ayahanda kalau boleh nak jadi satu.tapi penakut.

      Delete
  9. klu masuk kerana niat 2 bgs la,tapi sekarang bnyk yang mengrt dah,nak nama jer masuk PEKIDA nie,nak masuk2 boleh tapi AMAL yang wajib dlu baru yang sunat,nie semayang pun x ,lagi nak tegakkan agama islam.......

    ReplyDelete
  10. sesiape yg masuk pakida ni nk nme je..nk belagak,ad budak bwh ak umo ny ikot2 bende nie,ak lbh tue bkn nk hormat..bodoh je lebih,,ad ke?yg masok pakida nie masok U?,,yg bodoh2 je masok nie..bodoh!

    ReplyDelete
  11. ayahanda pala butuh. budak2 bawah pon tak boleh nak control, ni nak berjuang atas nama islam? ambek ayaq semayang pon tak tertib kot hahahaha

    ReplyDelete
  12. hahahaha....mcm2 perangai aku tgk kt cni...ape2 pon etrbaek la korg kn..huhuhu

    ReplyDelete
  13. saya sokong pakidah malaysia!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. YA.....SAYA PUN SOKONG....
      .UHU.....KONGSI LHA SAMA SAYA....

      Delete
  14. Haih.. Bdak2. Dlm ni brani menyalak. Xtau ape2 lebih baik diam.. Punce pun org dalam yg taksub. Pun dklangan2 bdak.. Mengaji x habis dah mcm2 hal.

    ReplyDelete
  15. xguna kt brtelagah ssama islam...kiri dan kanan dh trtulis sgala yg kt lakukan..baik atau buruk dri sndiri mgawalnya..salam.

    ReplyDelete
  16. yg taktaw tu baik senyap ja , jgn buat pala taw . kerana mulut badan binasa bro :)

    ReplyDelete
  17. lu semua gila ka???saya 360 merah burung merak punya big brother...ini sama melayu mau gaduh ka??pegi mati la...saya samseng cina lagi mau peace sama seluruh agama di malaysia...haiyo...

    ReplyDelete
  18. mau join pekida 360..contact number ini..0146863221

    ReplyDelete
    Replies
    1. nk2..nt snang nk dpt bckup kalo gaduh..org pun xbrani usik..bangang....

      Delete
  19. aku ad ramai member taiko cina . tp dorg tade la maki sesama cina aku tgk . tp kita org melayu bukan main galak lg maki org sana sini , tibai bangsa sendiri . baik join PBSM . dpt pahala tolong org .

    ReplyDelete
    Replies
    1. tol2..pbsm lg bek..tp aq join kadet remaja sekolah..

      Delete
  20. Katakanlah: "Marilah, supaya aku bacakan apa yang telah diharamkan oleh Tuhan kamu kepada kamu, iaitu janganlah kamu sekutukan dengan Allah sesuatupun; dan hendaklah (kamu) membuat baik kepada ibu bapa; dan janganlah kamu membunuh anak-anak kamu kerana kepapaan, (sebenarnya) Kamilah yang memberi rezeki kepada kamu dan kepada mereka; dan janganlah kamu hampiri kejahatan-kejahatan (zina) - yang terang daripadanya dan yang tersembunyi; dan janganlah kamu membunuh jiwa yang telah diharamkan Allah (membunuhnya) melainkan dengan jalan yang hak (yang dibenarkan oleh Syarak). Dengan yang demikian itulah Allah perintahkan kamu, supaya kamu memahaminya. [6:151]

    marilah sama sama mengingati Allah.
    Solat itu tiang agama.
    Janganlah kita saling mencaci sesama islam.
    bersatulah dibawah kalimah Lailahailalah Muhammadarasululah.

    ReplyDelete
  21. Ini semua poyo...

    ReplyDelete
  22. Ingat ALLAH lebih baik dri agung2kn persatuan..nanti dalm kubur dye tak tye pn pangkat pe ko dlm persatuan tu..pas tu xad pn nt dlm kubur tu tanah ad 3 colour..gelapppppppp je........

    ReplyDelete
  23. proud for nothing...

    ReplyDelete
  24. aq x cincang yg dok kutuk tu.awat ampa dah ilmu tinggi ka. blah la kencing pun pakai dryper phuii.mai sparring la

    ReplyDelete
  25. korang nk perang sama sndri xpyh la ...phlwan kte klu idop lg mst sorg sorg kne mkn penmpr yg skrg ni.

    ReplyDelete
  26. korang tengok sejarah pekida.asal usul pekida.bru korang tau btl ke x apa yg korang buat tok pekida..

    ReplyDelete
  27. Kata kt owg,korg pn sme bangang

    ReplyDelete
  28. Cm ne nk tlg,tgk kt ats semua kata mengata sme2 kte lak 2(melayu)

    ReplyDelete
  29. bodo r pekida2 ni sume.haram jadah.go2hell bitch,,
    mati masuk kubur jgak . .

    ReplyDelete
  30. laillah haillallah......

    ReplyDelete
  31. orang cina dok gelakkn kta sbb ni la...

    ReplyDelete
  32. ntah apa2 lah korang ni... dorang tak agung2 kan PEKIDA tu.. tp korang je yang nampak di agung agungkan.. daripada kutuk sesama sendiri baik diam jer.. jgn jadi mcm kera dpt bunga wahai saudara2 ku

    ReplyDelete
  33. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  34. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  35. Assalammualaikum.. Adk2 mau tanya la.. Kalau bdak kosong main buah kna potong tgn ke? Adakah tu slah satu fahaman pekida? Sy pun pelik la..

    ReplyDelete
  36. sapa pon kita islam tidak mengajar kita menghina sesama islam.. xkira la ayah ka abang ka.. dalam islam melarang kita menghina saudara seagama.. islam jugak tidak mengajar kasar bahasa dan memaki hamun.. jangan berfikir jika diri dalam keadaan marah.. kerana marah adalah salah satu sifat syaitan.. keputusan yang kita buat semasa kita dalam keadaan marah akan menyebabkan binasanya diri kita suatu hari nanti.. sekarang bukan masanya untuk kita pertikai tentang semua nie sepatut sekarang kita semua sepatutnya bergabung membantu negara membanteras ajaran syiah yang berkembang didalam malaysia.. itu yang islam ajarkan untuk kita.. pikir macam mana nak mambantu negara kita menghapuskan golongan syiah dan saudara seagama kita yang sedang berperang mempertahankan negara,saudara,dan agama islam.. sekian mohon maaf jika ada terkasar atau menyakitkan hati sesiapa.. ALLAHUAKBAR!!!!!

    ReplyDelete
  37. XPAYAH LA SUMA NK SEMBANG PANDAI...WAT JA HAL MASING2..KUBUR ASING2...

    ReplyDelete
  38. Fuck~kepala buto~anjing kurap~najis sama org pekida~bodoh tahap babi join ni~kata nk naik kn agama tp menjahanamkn agama adalh~kne ke pkai tangan naruto bgai~ingat mcm cte gangter blood in blood out ke~phuiii~abg long konon?main pmpuan minum arak,main mesin wangsek tau la~tiap2 bulan mkn pau je~pastu byr yuran~bodolh pekida ke teraju 3 ke putra ke sume anjing kurap~

    ReplyDelete
  39. Apasal ade lambang Abjad Malaysia? ??
    Abjad bkn samseng cm pekida...

    ReplyDelete
  40. Asalamualaikum,abg long,ayahanda,pesatuan x bodoh,yang bodoh kite sendiri,kalau persatuan tu betul kite ikut,kalau salah dr agame,janganla ikut,tp yang penting ingatla NABI MUHAMMAD KITE,dapat pahala,ADA SAUDARA2 KU bila ingatkan NABI,ALLAH,ada air mata saudara mengalir,menangis,xadakn,bila solat ada cukup,kalaucukup waktu ada saudara2 terase nak cepat..ada terase lamenya...5 waktu solat ye!!!ikutla sikap2 NABI MUHAMMAD,BILA KN baling batu masih senyum,kn maki,kn caci,tp NABI masih senyum,kerana NABI ingin sebarkan agama islamdengan iklas hati hanya kerana ALLAH SWT.Ingatla di dunia ini hanya pinjaman,bukan hak milik kite untuk selame2nya,

    ReplyDelete
  41. sadar lah sahabat-sahabatku semua.....jangan di banggakan dengan bermacam jenis lambang kerana ia tidak membantu utuk memperjuangkan islam......berjaga-jagalah kerana orang kafir menunggu orang islam kucar kacir dan bergaduh antara satu sama lain supaya memudahkan ia memerangi kita......beringatlah.....salam...

    ReplyDelete
  42. Semua yang hina ni . keyboard warrior . kt luar terkencing

    ReplyDelete
  43. Salam,klu sy tau siapa dan dimana awak, mgkin sy pergi dan ambil awak utk terangkan tujuan kita kat atas bumi Allah yg maha Esa.

    ReplyDelete
  44. Burung Merak Kibas2 Saya Punya Telinga Saya Punya Telinga Pun Panas.... Semua Ada Baju Tapi Perjuangan Tetap Satu..... Janganlah Cucuk Sana Sini.....Nanti Sendiri Mati......Ada Baik Semua Kongsi2 ..... Supaya Semua Sedap Hati.

    ReplyDelete